На базі Гарячої лінії з кризових питань працює цілодобовий кол-центр для координації зусиль з надання допомоги громадянам
18 квітня 2022, 13:01
З початку війни за дорученням Віце-прем’єр-міністра України Ірини Верещук при Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій на базі Гарячої лінії з кризових питань запрацював цілодобовий кол-центр для координації зусиль з надання допомоги громадянам.
Вже понад місяць працівники Міністерства щоденно чергують на «Гарячій ліній» та опрацьовують понад 400 звернень на добу, допомагаючи та координуючи громадян.
Основні проблеми, з якими звертаються люди до кол-центру Мінреінтеграції з кризових питань:
На усі ці запитання працівники Міністерства надають фахові відповіді і намагаються допомогти кожному українцю, адже щоразу ситуація індивідуальна й має різний ступінь складності.
Усі дзвінки фіксують, обробляють та узагальнюють. В подальшому інформація передається до відповідних профільних органів для координації зусиль між ДСНС, силами Територіальної оборони Збройних Сил України, місцевими органами виконавчої влади, військово-цивільними адміністраціями з питань розмінування та організації евакуації мирного населення.
Ще раз нагадуємо: громадяни можуть звертатися на «Гарячу лінію» з кризових питань за номерами телефонів:
· 1548
· (044) 355-14-78
· 0800-750-107