З початку війни за дорученням Віце-прем’єр-міністра України Ірини Верещук при Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій на базі Гарячої лінії з кризових питань запрацював цілодобовий кол-центр для координації зусиль з надання допомоги громадянам.

Вже понад місяць працівники  Міністерства щоденно чергують на «Гарячій ліній» та опрацьовують понад 400 звернень на добу, допомагаючи та координуючи громадян.

Основні проблеми, з якими звертаються люди до кол-центру Мінреінтеграції з кризових питань:

     допомога при проходженні зеленими коридорами та отримання гуманітарної допомоги;
    персональна допомога громадянам, які самостійно не можуть покинути окуповані території України;
     допомога громадянам у отриманні статусу внутрішньо переміщених осіб (ВПО) під час воєнного стану;
     роз'яснення щодо перетину державного кордону та отримання статусу біженців в приймаючих країнах;
     роз'яснення щодо виплат та компенсацій для внутрішньо переміщених осіб під час воєнного стану.

На усі ці запитання працівники Міністерства надають фахові відповіді і намагаються допомогти кожному українцю, адже щоразу ситуація індивідуальна й має різний ступінь складності.

Усі дзвінки фіксують, обробляють та узагальнюють. В подальшому інформація передається до відповідних профільних органів для координації зусиль між ДСНС, силами Територіальної оборони Збройних Сил України, місцевими органами виконавчої влади, військово-цивільними адміністраціями з питань розмінування та організації евакуації мирного населення.

Ще раз нагадуємо: громадяни можуть звертатися на «Гарячу лінію» з кризових питань  за номерами телефонів:

·                     1548

·                     (044) 355-14-78

·                     0800-750-107

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

25 червня 2024 16:06
20 червня 2024 16:45
11 червня 2024 15:47
10 червня 2024 11:43
05 червня 2024 12:38
04 червня 2024 12:13
20 травня 2024 14:21
18 травня 2024 07:18
17 травня 2024 09:27
09 травня 2024 14:51