З виступу Голови Комітету О. Зарубінського на брифінгу 5 квітня 2011 року

06 квітня 2011, 09:56

ЗАРУБІНСЬКИЙ О.О.: ОСТЕРІГАЙТЕСЬ - ВАС МОЖУТЬ ОШУКАТИ КОМУНАЛЬНИКИ.

 

В березні сотні тисяч споживачів отримали «лист щастя», в якому комунальні підприємства зобов’язують вступити з ними в договірні відносини, не особливо переймаючись ні правами громадян, ні елементарною логікою. Про це у вівторок заявив на брифінгу Голова Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин та міжнаціональних відносин Олег Зарубінський. Зокрема, народний депутат зауважив, що «загальна сума про договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, яка зазначається, на 10-12 відсотків більше, ніж сума витрат на ці ж послуги. Нам просто з самого початку включили штрафні санкції, якщо ви невчасно заплатите за комунальні  послуги… Ми не повинні платити за те, що хтось сьогодні вважає, що в майбутньому ми обов’язково заплатимо невчасно». Крім того, абсурдом є те, що незалежно від того чи прострочення тривало один день, чи один місяць, споживач завжди сплачує однакову суму.

Друге, завищеними в договорі є й самі тарифи. За пропонованими комунальниками тарифами, вказує О. Зарубінський, праця прибиральниці повинна оплачуватись щонайменше в 600 грн. за 12 годин роботи.

Третє, - незрозуміло куди йдуть кошти від площ, що здаються в оренду (магазини, стоянки), адже всі витрати на утримання території повністю лягають на плечі мешканців будинків.

І останнє – основою для нарахування комунальних послуг, є один квадратний метр вашої житлової площі – «це є абсурд, і це є дурня – заявив О.Зарубінський, - ні прибирання сходових кліток, ні вивезення сміття не залежить від кількості квадратних метрів, а залежить виключно від кількості людей, які ходять по сходових клітках, і які продукують це сміття».

Враховуючи це, глава парламентського комітету з прав людини О.Зарубінський закликав уважніше ставитись до цих договорів та ретельно вести переговори з комунальними підприємствами.